Przeprowadzki firm

Przeprowadzka Państwa firmy w kilku rozsądnych, dobrze wymierzonych krokach

Krok 1. Bezpłatne konsultacje

Nasz przedstawiciel zweryfikuje na miejscu poziom trudności, zwracając szczególną uwagę na dokumentację, maszyny biurowe lub halowe oraz inne elementy wyposażenia wnętrza, które będą wymagały wyspecjalizowanego pakowania i transportu.

Krok 2. Dopracowanie szczegółów

W ramach usługi przeprowadzki, nasi pracownicy mogą spakować całą firmę, katalogując jednocześnie poszczególne przedmioty oraz robiąc dokumentację fotograficzną wyglądu całości. Wszystko, by w szybki i sprawny sposób odtworzyć miejsca pracy w nowej lokalizacji.

Krok 3. Przeprowadzka

Wyposażenie Państwa firm jest bardzo dobrze zabezpieczone, do czego używamy standardowo wysokiej jakości skrzyń na dokumenty, kartonów, folii, taśm, pasów, mat. Dodatkowo, na każdym etapie, przeprowadzka jest ubezpieczona w firmie PZU na kwotę 300 000 złotych.

Krok 4. Zadania towarzyszące

Na wyraźne życzenie, zajmujemy się szeregiem czynności, które usprawnią pracę klienta. Magazynujemy przedmioty, które nie będą wykorzystane w nowym miejscu, specjalistycznie niszczymy dokumentację firmową oraz utylizujemy sprzęt zgodnie z obowiązującymi standardami.

Krok 5. Usługi w nowej lokalizacji

W nowym miejscu pomagamy klientowi, by biuro jak najszybciej kontynuowało swoją pracę. Zajmujemy się podłączeniem sprzętu IT, ustawieniem i montażem mebli, odwzorowaniem dotychczasowych stanowisk pracy z najdrobniejszymi szczegółami.

Cena od

170,00 

za godzinę

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Pin It on Pinterest