Przeprowadzki firm
Przeprowadzka Państwa firmy w kilku rozsądnych, dobrze wymierzonych krokach
Krok 1. Bezpłatne konsultacje
Nasz przedstawiciel zweryfikuje na miejscu poziom trudności, zwracając szczególną uwagę na dokumentację, maszyny biurowe lub halowe oraz inne elementy wyposażenia wnętrza, które będą wymagały wyspecjalizowanego pakowania i transportu.
Krok 2. Dopracowanie szczegółów
Krok 3. Przeprowadzka
Wyposażenie Państwa firm jest bardzo dobrze zabezpieczone, do czego używamy standardowo wysokiej jakości skrzyń na dokumenty, kartonów, folii, taśm, pasów, mat. Dodatkowo, na każdym etapie, przeprowadzka jest ubezpieczona w firmie PZU na kwotę 300 000 złotych.
Krok 4. Zadania towarzyszące
Na wyraźne życzenie, zajmujemy się szeregiem czynności, które usprawnią pracę klienta. Magazynujemy przedmioty, które nie będą wykorzystane w nowym miejscu, specjalistycznie niszczymy dokumentację firmową oraz utylizujemy sprzęt zgodnie z obowiązującymi standardami.
Krok 5. Usługi w nowej lokalizacji
W nowym miejscu pomagamy klientowi, by biuro jak najszybciej kontynuowało swoją pracę. Zajmujemy się podłączeniem sprzętu IT, ustawieniem i montażem mebli, odwzorowaniem dotychczasowych stanowisk pracy z najdrobniejszymi szczegółami.
170,00 zł