Jak przygotować się do przeprowadzki biura?

22 marca 2022 | poradniki

Przeprowadzka zawsze wiąże się ze sporym stresem, zwłaszcza jeśli gonią terminy, a jakiekolwiek opóźnienia mogą spowodować straty. Przeprowadzka biura to zmartwienie nie jednego szefa, można się do tego jednak odpowiednio przygotować, aby uniknąć niepotrzebnych nerwów.

Nowe lokum — nowe porządki

Zmiana lokalizacji i konieczność przewiezienia wielu rzeczy to doskonała okazja do zorganizowania porządków. Być może część przedmiotów już nie jest potrzebna, części dokumentów nie trzeba już przechowywać. Warto ogłosić w biurze dzień porządków i zmobilizować wszystkich pracowników, żeby przejrzeli swoje rzeczy, zanim trafią one do kartonów. Jeśli zabieramy se sobą także meble, warto pomyśleć o zleceniu firmie sprzątającej dodatkowej pracy w postaci ich dokładnego umycia. Oznaczmy dobrze kartony, tak aby każdy bez problemu mógł znaleźć swoje rzeczy. Dobrym pomysłem jest ponumerowanie pudeł oraz biurek w ten sam sposób, dzięki temu od razu do danej osoby zajmującej miejsce, będą przypisane jej rzeczy. To naprawdę spore ułatwienie.

Wyznacz termin

Bardzo często w przypadku przeprowadzki biura mamy sztywne terminy do kiedy maksymalnie musimy zwolnić miejsce. Weekend jest dobrym terminem na zorganizowanie przeprowadzki. Pamiętajmy o poinformowaniu pracowników kiedy zaczną pracę w nowej lokalizacji. Jeśli Twoja firma pracuje także w weekendy, w miarę możliwości warto rozważyć w te dni pracę zdalną. Unikniemy dzięki temu przestoju. Dobrym rozwiązaniem może być też wynajęcie na te dni sali konferencyjnej, są one dostępne w większości biurowców. W kwestii powierzenia przewozu rzeczy firmie transportowej pamiętajmy, żeby skorzystać z takiej, która cieszy się dobrą opinią. Tu nie ma miejsca na błędy.

Kompleksowy przewóz rzeczy

Przeniesienie wszystkich kartonów, a często także mebli to praca, którą powierzmy fachowcom. Często meble także trzeba rozkręcić, a w transporcie muszą być odpowiednio zabezpieczone. Zwłaszcza jeśli mówimy o przewożeniu sprzętów elektronicznych. Ich koszty nie są małe, a nikt nie chce później dochodzić po czyjej stronie były uszkodzenia. Dlatego poszukajmy w naszym rejonie firmy, która zajmie się nie tylko przewozem, ale także wynoszeniem i wnoszeniem wszystkich rzeczy. Sprawdźmy opinię lub zasięgnijmy porady znajomych, może ktoś z nich niedawno korzystał z takich usług. Wybierają sprawdzoną i dobrą firmę, mamy gwarancję, że powierzamy jej na chwilę nasz własny biznes, który bezpiecznie dojedzie na miejsce. Nie pozostaje już nic, jak tylko cieszyć się nową przestrzenią.

Pin It on Pinterest